Májusi beszerzések

Sziasztok! A mai bejegyzésben az ebben a hónapban beszerzett könyveimről lenne szó.

Május elején feladtam a küzdelmet az új könyvek vásárlása ellen, amolyan önmegtartóztatás volt számomra. A vírus miatt ugye bezártak a könyvesboltok, ami rengeteg akciót és kedvező ajánlatot jelentett az online áruházakban. Sokáig ellenálltam mondván, hogy nincs szükségem jelenleg új könyvekre, de azért meg-meg lestem a különböző oldalakat.

Végül beadtam a derekam, és leszűkítve ugyan, de rendeltem könyveket. Egy bizonyos keretet adtam magamnak, amit viszonylag jól, kis átlépéssel sikerült betartanom. Így érkezett meg hozzám 4 új polclakó. 

Mondanom sem kell, hogy sikerült olyan könyveket kiválasztanom, amik abszolút újdonságok, és érdekesek, így alig várom, hogy elolvashassam őket.

És itt is volna az a négy könyv, ami ebben a hónapban elcsavarta a fejem. Valóban nem sok ez mások havi beszerzéseihez képest, azonban nekem még mindig van jó néhány olvasatlan könyv a polcomon, valamint tényleg igyekeztem egy határt felállítani, hogy se ne költekezzek túl, és ne vásároljak meg minden olyan könyvet, ami egyébként nem érdekel annyira, csak megvenném, mert éppen akciós.

Szeretnék pár szót ejteni, hogy miért őket választottam, illetve mit "jósolok" nekik.

Az első könyv nem más, mint Aleatha Romig Út a fénybe című könyve. Ez egy kristály pöttyös könyv, amit a legutóbbi olvasmányom, a Csak egy árnyék hatására választottam ki. Valójában már korábban szemeztem ezzel a könyvvel, pontosabban a második része kísértett mindig, most úgy voltam vele, hogy üsse kavics, beszerzem az első részét, aztán, ha tetszik, jöhet a sorozat többi része is. Pszichothriller, amit imádok, és mint már említettem a Csak egy árnyék is ebben a "kategóriában", vagy hogy mondjam, jelent meg, így talán rossz nem lehet.

A második könyv már ismertebb, mint az első, ez pedig Rupi Kaur Tej és méz című kötete, erről már rengeteget hallottam, hideget-meleget, a molyon nincs valami kecsegtető értékelése, de megmondom őszintén belelapoztam, és néhány íráson/versen átfutottam, és nekem eddig pozitív a benyomásom. Remélem legalább annyira jó lesz, mint azt elvárom tőle, vagy amennyire a borítója szép.

A harmadik könyv ezen a rövid listán, illetve amatőr képen, Kelley Armstrong Megmarva című könyve. Nem titkolom, éppen dolgozom jómagam is egy történeten, amiben várfarkasok szerepelnek, illetve főszerepet töltenek be, és amellett, hogy ennek a könyvnek érdekes a története (és mellesleg eszméletlenül jó áron jutottam hozzá), egy kis betekintést nyerhetek, hogy mások hogyan írják le a vérfarkasokat, és hasonlók. Na meg, nagy farkasimádó vagyok, szóval nem hiszem, hogy rossz élményem lenne.

Az utolsó pedig ezen a listán nem más, mint Daniel Suarez Daemon című könyve. Ez egy sci-fi könyv, ami számomra új, ugyanis nem igazán szoktam ebben a műfajban olvasni, szóval nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen lesz, hogy mennyire fog tetszeni. Főként az ára miatt vásároltam meg, mellesleg nagyon megérte, és nagy meglepetésként ért, hogy egyébként kemény táblás, szóval nagyon örültem, amikor megláttam. Többet egyelőre erről a könyvről nem tudok mondani, de szerintem mindenképp egy külön bejegyzést fog kapni a blogon.

Ezek lettek volna az én havi beszerzéseim, illetve ezek lesznek mostanában várhatóak értékelés szempontjából. Írjátok meg kommentben nyugodtan, hogy ti milyen könyveket szereztetek be mostanában, illetve, hogy ezek közül melyikről szeretnétek bővebben olvasni a blogon!

Köszönöm, hogy itt voltatok, találkozunk legközelebb! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Könyv vs. film