Fall time, cozy time Book TAG

Sziasztok! Üdvözöllek titeket újra a blogomon! A mai napon egy book taget töltöttem ki, amiket én nagyon szeretek olvasni más oldalakon, valamint kitölteni is.
Már javában benne vagyunk a novemberbe, és én egyszer csak azt fogom észrevenni, hogy tél van és ez a tag az első helyen állt az ötletes füzetemben.
Nem is ragozom tovább a szót, jöjjenek a kérdések!

Száraz falevelek - a világ tele van színekkel.
Válassz egy őszies borítót!
Valamiért nekem az őszről rögtön a Halloween jut eszembe, mellesleg imádom ezt az ünnepet, így az első könyv, ami az eszembe jutott Shane Hegarty A legendavadász című könyve volt.
Imádom ezt a borítót!

Egy meleg pulóver - végre elég hideg az idő ahhoz, hogy kényelmes, meleg ruhákat vegyél fel.
Melyik az könyv, ami megmelengeti a szíved?
Diana Wynne Jones: A vándorló palota. Egyszerűen nem találok szavakat erre az aranyos kis könyvre, amit ugyan az idén olvastam, a mesét már kicsi korom óta szeretem.

Őszi vihar - süvít a szél, szakad az eső.
Válaszd ki azt a könyvet, vagy műfajt, amit egy esős napon szeretsz olvasni!
Mivel én ritkán olvasok újra könyveket (csak a tényleg nagy kedvenceimet), ezért inkább műfajt választok, az pedig a fantasy. Ez a kedvenc műfajom, és mi lehetne jobb egy olyan őszi napon, mint elmerülni egy másik világban?

Hideg, csípős szél.
Melyik a legcoolabb karakter, akivel helyet cserélnél?
Amren a Tüskék és rózsák udvara sorozatból. Ő elég menő dolgokat csinál, szívesen helyet cserélnék vele egy napra. De csak egyre.

Meleg almabor.
Melyik az a könyv, ami szerinted nem kap elég figyelmet, és szeretnéd, ha az lenne a legújabb bombasiker?
Justin Somper Az óceán démonai című könyve lenne az. Amikor ezzel a könyvvel végeztem meglepődtem, hogy milyen jó volt, hogy mennyire egyedi és igazából szívszorító történet. Izgalmas, és már nagyon várom, hogy elolvashassam a második részét is.

Kabát, sál, kesztyű - hidegre fordult az idő, és ideje rétegesen öltözködni.
Melyik a legcikibb könyvborító, amit legszívesebben elrejtenél, ha nyilvános helyen olvasnál?
Ez az a pont, ahová nem jut eszembe semmi. Azok a könyvek, amik nekem nyomtatott könyvben megvannak szép borítóval rendelkeznek, az e-könyveket pedig nem látja ugyebár senki...

Pumpkin Spice
Melyik a kedvenc őszi élteled/italod?
A tea. Imádok teázni, és már alig vártam, hogy végre elég hideg legyen ahhoz, hogy jól essen egy csésze forró tea.

Jóleső, meleg tűz
Oszd meg másokkal ezt a taget. Kiket jelölsz meg?
Téged, aki ezt olvasod! Mindenkit, akinek kedve van a kitöltéshez! Akár itt kommentben, vagy bárhol, bár már szerintem majdnem mindenki kitöltötte ezt a taget :D

Remélem tetszett nektek ez a book tag, én élveztem a kitöltését!
Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film