2020 kellemes csalódásai

 Sziasztok! A mai bejegyzésben úgy döntöttem, hogy így év vége felé elkezdem összegezni az olvasmányaimat. Eddig ez lesz az első ilyen bejegyzésem, és ha tetszeni fog nektek, akkor lehet, hogy lesznek még ilyenek. 

Ebben az évben - bár még nem telt le - több, mint 50 könyvet sikerült elolvasnom, ami nagyon nagy meglepetés volt számomra, még sosem olvastam el ennyit, és csak remélni tudom, hogy jövőre tartani tudom ezt a szintet, vagy még feljebb vinni. És mivel ilyen sok könyv van, nem lesz könnyű dönteni majd a legjobbak és legrosszabbak listájában sem, de még egyelőre élvezem, hogy csak felsorolhatom azokat a könyveket, amik a vártnál jobbak voltak, vagyis kellemeset csalódtam bennük.

Az első könyvet rögtön januárban olvastam, illetve az első felét még 2019 decemberében, de idén fejeztem be, szóval ez ide tartozik, ez pedig nem más, mint Csóti Lili Hetedvérig című könyve. Meglepődtem, amikor ezt a könyvet kaptam karácsonyra, és szinte rögtön hozzá is láttam, és valami eszméletlen volt! Igaz nem a legrövidebb olvasmány, de minden lapja élvezhető. Bevallom eleinte kicsit féltem, hiszen nem sokat olvasok magyar íróktól, így tartottam, hogy tetszeni fog-e, de végül nem volt vele semmi gond. Ez volt talán a legnagyobb pozitív csalódásom.

A következő könyv V.E. Schwab Egy sötétebb mágia című kötete. Igaz ennek a sorozatnak már igazán érik a folytatása, mármint még azóta nem olvastam a második részét, de tervben van, nagyon is, csak sajnos nem tudom kordában tartani a várólistám. De ez egy nagyon jó kis fantasy volt, annak ellenére, hogy az írónőről hallok hideget-meleget, nekem tetszett. Talán majd lesz egy külön bejegyzés a sorozatról.

Itt van még a Vérbe öltözött Anna Kendare Blake-től, de ide mondhatom az Anna sorozatot is, hiszen mindkét könyvet sikerült elolvasnom idén, de az igazi siker nálam az első könyv volt. A másodikban kicsit csalódtam, hiszen az első meglepően tetszett, de ez a második kissé lehúzta, de még így is jó volt, és abban sem csalódtam olyan nagyot, hogy ne kerülhetne fel erre a listára. Szóval, a Vérbe öltözött Annát nyáron olvastam, talán az olvasási maraton alatt, és meg kell hagyni nagyon tetszett. Egy jó kis sorozatról van szó, és nem is olyan hosszúak a részek, valamint csak két könyv van (sajnos).

Anna Banks Poszeidónja sem maradhat le a listáról, amit már egy éve legalább húzok-halasztok, és sosem kezdtem bele, de idén végre sor került rá, és nem, egyáltalán nem volt rossz. Egy laza kis ifjúsági könyv, nem vérengzős, szóval amolyan lélekmelengetős, akkor pont erre volt szükségem. Mindenképpen folytatni fogom.

Az utolsó könyv a listán Julie Kagawa A ​halhatatlanság szabályai című könyv, ami te atya ég, mennyire jó ötleten alapul! Az agyam eldobtam, amikor belekezdtem és rájöttem, hogy ez nem egy megszokott vámpíros sztori. Úgy fél évet várakozott a polcon, mire elővettem, és már nagyon bánom, hogy nem tettem meg korábban. Elképesztő volt ez a könyv! Mindenképpen szeretnék róla értékelőt írni a blogra, ez nem maradhat ki!

Várom a ti pozitív csalódásaitokat is, írjátok meg bátran, nagyon kíváncsi vagyok rá! Illetve azt is, hogy ezeket olvastátok-e már, és ha igen, hogy tetszett!

Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film