Karácsonyi olvasmány

 Sziasztok! Nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyen bejegyzést kellene írnom, ami a karácsonyhoz kapcsolódik, végül amellett döntöttem, hogy értékelem nektek a karácsonyi olvasmányom, illetve pár dolgot még megosztok veletek.

Tavaly karácsonyra kaptam ezt a nagyon cuki könyvecskét, de már későn érkezett meg hozzám, ezért nem tudtam sort keríteni rá. Gondoltam, megvárom vele az idei karácsonyt, hiszen akkor a leghangulatosabb, és akkor érint meg a leginkább. Az említett könyv pedig Bella Swift: A kiskutya, aki unikornis akart lenni.

Ez a kis könyvecske Milliről, a mopszról szól, akit karácsony előtt a gazdája bead egy menhelyre, ahonnan egy család rövid időn belül ki is hozza. Karácsonyig tervezik megtartani a kiskutyust, ezért Milli nagyon igyekszik, hogy végül végleg náluk maradhasson, olyannyira, hogy képes bármit megtenni, hogy unikornis legyen.

Nagyon szívszaggatón kezdődött a könyv, majdnem meg is könnyeztem szegény kiskutyust, akinek fogalma sem volt róla, hova viszi a gazdája és miért hagyja ott. Talán azért éreztem egy kicsit rövidnek a történetet, mert az elején hosszasan mutatja be, hogy hogyan és miért kerül a menhelyre. Na jó, azért annyira nem hosszan...

Mégis elég volt ahhoz, hogy úgy érezzem, keveset olvastam az új családról. Persze, ezt egy ilyen könyvnél nem róhatom fel, hiszen ennek ellenére szuper kis könyvecske volt, nagyon tetszett a történet, nagyon aranyos volt, és a rajzoktól egyenesen el voltam ájulva!

Nem hiszem, hogy tudjátok, de nekem is mopsz kutyusom van (különleges kiadásban), és így különösen a szívemhez nőtt ez a könyvecske. Nagyon tetszett, imádtam Millit, és nagyon jó volt egy kicsit betekinteni egy kiskutya fejébe. Komolyan, ha az én kutyusomnak is ilyen gondolatok járnak a fejében... 

Eddig ódzkodtam ezektől az ünnepi, karácsonyos könyvektől, és magától a gondolattól, hogy én valamilyen eseményre, ünnepre külön könyvet olvassak, de mivel idén már másodszor választottam ki a leghátborzongatóbb, leghalloweenesebb könyvet, gondoltam megpróbálom a karácsonnyal is, és nem bántam meg. Hangulatot hozott, megmelengette a szívem, és szeretettel töltött el.

Természetesen öt csillagot adtam a könyvnek, imádtam minden oldalát, nagyon aranyos volt, ajánlom mindenkinek, aki még nem olvasta volna. És alig várom, hogy a következő részét jövő karácsonykor megkaparintsam.

Remélem nektek is szuperül telt a karácsony, ezúton is kellemes ünnepeket kívánok nektek! Nekem azt hiszem nem ez volt a legjobb karácsony eddigi életemben, hiszen nagyon sokan a családom körében betegek lettek (nem feltétlenül a koronavírus), szóval nagyon remélem, hogy jövőre már nem lesznek ilyen gondok. De mindezek ellenére szeretetben (és könyvekben) gazdag volt a karácsony, szóval nem panaszkodhatok. Írjátok meg, hogy nektek hogy telt a karácsony, miket etettek, esetleg milyen ajándékot kaptatok/adtatok, mindenre kíváncsi vagyok! :)

Köszönöm szépen, hogy itt voltatok, remélem velem tartotok legközelebb is, addig is ha még nem tudnátok, csináltam egy külön Instagrammot a blognak, ahol csak könyves tartalmakat osztok meg, szóval ha érdekel titeket lessétek meg, @ezeregyoldal néven megtaláljátok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film