Terveim 2021-re

 Sziasztok!

Ha már volt mindenféle kategória a 2020-as olvasmányaimról arra gondoltam megosztanám veletek a 2021-es terveimet is. Sok-sok sorozat vár befejezésre, amit szeretnék is elolvasni és pontot tenni a végére, valamint nagyon sokba szeretnék belekezdeni is.

Nem is húzom tovább a szót, kezdjünk is bele!

Először is szeretném a már elkezdett sorozatokat befejezni, ilyen például A mágia árnyalatai  V. E. Schwab-tól. Az írónőt sokan szeretik, még többen nem, nekem az Egy sötétebb mágiával semmi gondom nem volt, egy szuper fantasy, szerettem, és minél előbb be szeretném ezt a sorozatot fejezni. A következő nem más, mint Kass Morgan 100. Én először a sorozatot láttam, amit imádtam, szóval hamar bele is kezdtem a könyvekbe, amik persze nem olyan jók, és sok mindenben el is térnek tőle, de nem baj, egy nagyon jó kis sorozat, nagyon szeretem, és már csak egy rész van hátra, amit mindenképpen szeretnék elolvasni. Anna Banks Szirénia örökségéről sem feledkezhetek meg, hiszen az első rész, a Poszeidón nekem tetszett, egy kellemes csalódás volt, szóval mindenképpen tovább szeretném olvasni. Sarah J. Maas Üvegtrón sorozatából már csak két rész van hátra, sajnos ezeket a vaskos könyveket nem sikerült idén elolvasnom, de jövőre biztosan a végére érek, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a befejezés.

Egy pár egykötetes könyvet is szeretnék mindenképpen elolvasni, ilyen Tom Bale Kapd ​el, ha tudod, Paul Tremblay Szellemek ​a fejben, John Ajvide Lindqvist Hívj ​be! című könyve. Ezekre nagyon kíváncsi vagyok, minél hamarabb szeretném elolvasni őket.

Aztán egy pár új sorozatot is szeretnék elolvasni, ilyenek:
S. A. Chakraborty Dévábád-trilógia,
Elizabeth Richards A Fekete Város krónikái,
Victoria Aveyard Vörös királynő,
Susan Ee Angelfall.
Ezekből a Vörös királynővel már korábban próbálkoztam, de nem tetszett, ezért pár fejezet után abbahagytam, de idén megpróbálkozok vele ismét. Az Angelfall újraolvasás lesz, ezer éve nem olvastam, szeretném újraélni a világot, a szereplőket. A másik kettő pedig csak szimplán felkeltette az érdeklődésem.

Továbbá van két nagyobb "projektem", az egyik a Harry Potter sorozat, a másik pedig A tűz és jég dala George R. R. Martin-tól. Nagyon kíváncsi vagyok mindkettőre, és bár már most Harry Potter fan vagyok a filmek után, nagyon kíváncsi vagyok milyenek a könyvek, bár jó előérzeteim vannak. A tűz és dalára úgy esett a választásom, hogy szerettem volna egy kicsit komolyabb fantasyt olvasni, és gondoltam ha már új kiadásban is meg tudom szerezni miért is ne?

És itt van még Michael Crichton Jurassic ​Park sorozata is. Tudni kell rólam, hogy hatalmas rajongója vagyok a filmeknek, imádom őket, és imádom a dínókat is. Kezdtem lemondani a könyvekről, hiszen nem találtam egy online boltban sem, de egy nap karácsony előtt bementem egy könyvesboltba ajándékot venni és megláttam mindkét részét, fejenként ezer forintok sem voltak. Majd kiugrottam a bőrömből, nagyon örültem neki, hiszen ezt a két könyvet mindenképpen rendes könyv formában szeretném a polcomon tudni.

Hogyan is hagyhatnám ki Cassandra Clare Árnyvadász könyveit. Imádom a világot, amit felépített, A Végzet Ereklyéi után pedig jön a Pokoli szerkezetek trilógia, amit alig várok már (hogy ideérjen és belekezdhessek). Nem tudom mennyi könyvet sikerül majd tőle olvasnom, de remélem sokat.

Nos, ezek volnának az én olvasási terveim 2021-re, nyugodtan írjátok meg, hogy nektek mik vannak eddig a listán, nagyon kíváncsi vagyok rá! Remélem tartani tudom majd ezt a listát, hiszen 21-ben fogok vizsgázni, szóval nagy lesz a hajrá, de aztán már végzek a suliban, szóval egy kis "szabadságom" lesz.

Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film