Az első Colleen Hoover könyvem

 Sziasztok! A mai bejegyzésben egy olyan könyvről fogok írni, aminek az írójától nem gondoltam volna, hogy valaha fogok olvasni, de mivel a thriller műfajban jelent meg könyve, amit én imádok, úgy gondoltam, mi lehetne jobb kezdésnél? Nézzük hogy tetszett az első CoHo könyvem, A Verity.

Amikor megjelent ez a kötet egyszerűen mindenhol csak ezt láttam, és mindenki imádta. Mindenkit lenyűgözött, hogy a sok fantasztikus romantikus könyv után ilyen jó thrillert írt, ezért is voltam nagyon kíváncsi rá. Nekem alapvetően semmi gondom nincs a romantikus könyvekkel, évente egyet-kettőt elolvasok, de az nekem untig elég. Jobban szeretem mondjuk a fantasy műfajt, egy kis romantikával fűszerezve (amit általában meg is kapok). Viszont már terveztem az írónőtől olvasni romantikus könyvet is, csak valahogy sosem jutottam el odáig. Ezután a könyv után kijelenthetem, hogy még többet akarok az írónő munkásságából!

Fülszöveg:
Lowen Ashleigh, az anyagi csőd szélén álló, küszködő író élete állásajánlatát kapja, amikor Jeremy Crawford, a bestseller szerző Verity Crawford férje felkéri, hogy balesetben megsérült felesége helyett megírja az asszony sikersorozatának befejező részeit.
Lowen megérkezik a Crawford házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Csakhogy az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét, ami örökre megváltoztatta a család életét.
Lowen először úgy dönt, hogy nem mutatja meg Jeremynek a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait.
Egy egyedülálló romantikus thriller a New York Times bestseller szerző Colleen Hoover tollából.

A történet volt maga, ami felkeltette az érdeklődésem, hiszen én magam is próbálkozom a regényírással, illetve Wattpad-on munkálkodok, így minden olyan könyv, amiben a főszereplő író, nálam plusz ponttal indul. Viszont arra, ami könyvben történt a fülszöveg alapján nem számítottam. Nem csak egy thriller volt ez, hanem részben romantikus is, ami nálam tök jól működött.

A karaktereket is meg tudtam kedvelni, bár eleinte nekem a főszereplőnk, Lowen nem igazán volt szimpatikus, de végül sikerült megkedvelnem, és átéreztem a helyzetét. Jeremy nekem a kezdetektől fura volt, viszont nem volt vele különösebb problémám, olyan volt, mintha egy átlagos család mindennapjairól olvasnák, olyan különösen természetesnek hatottak a karakterek. Talán ezért is tetszett annyira.

A könyv thriller része különleges volt, és hosszú idők óta végre a kezembe tartottam egy olyan kötetet, amitől ki tudott rázni a hideg, amitől tudtam félni. Néhány rész annyira jól volt megírva, mintha egy horror filmet néznék, komolyan, nagyon átjöttek nekem ezek a részek, és imádtam. Minden betűjét. Ilyen számomra egy igazi thriller, ezt szeretem a műfajban, amikor libabőrös leszek, kiráz a hideg, és alig merem tovább olvasni, de mégis csak úgy pörög a szemem, mert annyi feszültség van benne, hogy muszáj továbbolvasnom.

Természetesen ez a kötet öt csillagot kapott tőlem, talán mondhatom, hogy az év egyik legjobb thrillere volt, és abszolút kedvencem lett ez a könyv, csak ajánlani tudom minden thriller rajongónak!

Ez lett volna az én áradozásom Colleen Hoover könyvéről, már tervben van a következő kötet, amit fogok tőle olvasni, még nem vagyok benne biztos, hogy melyik legyen, szóval, ha van ötletetek, hogy melyik romantikus könyvével kellene kezdenem, akkor azt írjátok meg nekem kérlek!

Köszönöm, hogy itt voltatok, legyen szép napotok, vigyázzatok magatokra, olvassatok sokat! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film