Terveim 2019-re


Üdv újra itt! A mai bejegyzésben olyan könyveket hozam, amiket még idén el szeretnék olvasni. Már közeledünk az év végéhez, szóval jó lenne belehúznom egy kicsit...

2019 számomra egy kissé nehéz év volt, hiszen ebben az évben érettségiztem, amire a tanulás elég sok időt elvett, valamint nem is volt nagyon kedvem ebben az időszakban olvasni, hiszen mindig fáradt voltam. Aztán pedig jött a nyár, úgy gondolom a nyáron sikerült némileg bepótolnom az elmaradásom, de még így sem sikerült mindent elolvasnom, amit szerettem volna. Most pedig örülök, mint majom a farkának, ha sikerül elolvasnom egy hónapban két könyvet, hiszen új suliba kerültem meg minden, ahol még többet kell tanulni...
De van egy pár könyv, amit még idén mindenképp el szeretnék olvasni.

Az első és a legfontosabb ilyen könyv, a Tüskék és rózsák udvara sorozatnak a negyedik része, ami valamikor decemberben fog megjelenni, remélem még lesz időm befejezni idén. Már nagyon várom ezt a könyvet, hiszen imádom az egész sorozatot, és ugyan már belekezdtem ebbe a könyvbe, de alig jutottam el pár oldalig. Hát, sajnos még az angoltudásom nem a legjobb...

A következő Az ötödik hullám sorozat utolsó része, Az utolsó csillag. Ez (is) újraolvasás, idén ugyanis az egész sorozatot újra szeretném olvasni, éppen ezért nem szeretném pont az utolsó részét hagyni jövő évre. Legyen még idén lezárva, és a jövő év az új sorozatok éve lesz.
Erről szerintem már nem kell sokat írnom, ugyanis ezzel a trilógiával foglalkoztam az első bejegyzésemben, amit itt elolvashattok.

Ugyanebből az okból kifolyólag szeretném elolvasni a Hó mint hamu második részét is, a Jég mint tüzet. Bevallom őszintén ezzel a sorozattal kapcsolatban még kétségeim vannak, ugyanis az első részt éppen most olvasom, amikor ezt a bejegyzést írom, és eddig nem dobtam el tőle az agyam, szóval lehet, hogy nem fogom folytatni...
De valószínűleg nem fogom félbehagyni, már csak azért is el fogom olvasni, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hoz ki ebből a történetből az írónő.

Még futólag megemlítenék pár könyvet, ha esetleg a téli szünetben véletlenül lenne még időm egy-két könyvet beszorítani, akkor az mindenképp az Aludj jól Rachel Abbott-tól lesz, és/vagy Celeste Ng Amit sohase mondtam el című könyve lenne. Mindkettő egy kötetes könyv, így már nem kezdenék bele új sorozatba, és mindkettőre kíváncsi is vagyok. Az utóbbiról sok jót is hallottam már.

Nos, ezek lettek volna azok a könyvek, amiket még mindenképp be szeretnék szorítani ebbe az évbe. 
Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film