The Sims Book TAG

Sziasztok! Már jó ideje találtam ezt a tag-et, néhány külföldi booktuber-nél láttam, és úgy döntöttem megpróbálom lefordítani és ki is töltöm, ugyanis én imádom a játékot, már kiskorom óta játszok vele, így még különlegesebb számomra. Az esetleges fordítási hibákat nézzétek el nekem...
Nem is húznám tovább a szót, itt is vannak az én válaszaim:


The Original Sims: a legjobb írói debütálás
Már rögtön az első kérdés kissé megfogott, ugyanis nem igazán tartom számon az ilyen dolgokat, így kutakodtam egy kicsit és (talán) Debora Geary A modern boszorkány lenne ez a könyv.

A kaszás: a legszomorúbb szereplőhalál
Kevés az a könyv, amiben meg tud sirattatni egy-egy halál, Sarah J. Maas-nak ez sikerült, mégpedig az ACOTAR sorozatban. Nem szeretném lelőni senkinek a sorozat végét, de akik tudják, hogy a harmadik rész vége felé mi történik, az biztosan tudja.

Sims elakadás: egy karakter, aki éppen útban van
Kiera Cass: A Párválasztó. Rég olvastam már ezt a könyvet, tervezem is az újraolvasását, de ebben a sorozatban leginkább Celeste karakterénél éreztem, hogy mindig útban van. Ő volt számomra a tipikus "gonosz női karakter", amik az ilyen történeteknél elő szoktak fordulni.

Simlish: egy könyv különleges írással
Ide egy régi kedvenc trilógiám hoztam, ami Az árulás csókja Mary E. Pearson-tól. Ezekről a könyvekről hallottam és olvastam már hideg-meleg kritikákat, de én még mindig imádom. Azért hoztam ehhez a ponthoz, mert nekem az első részben nagyon tetszett az, hogy nem tudtuk pontosan ki az orgyilkos és a herceg.

Expansion packs: egy sorozat, ahol a könyvek egyre jobbak lettek
Kass Morgan 100. Először a sorozatot láttam, amit imádtam, ennek köszönhetően olvastam el a könyveket, amik (majdnem olyan) jók voltak. Bár még csak a harmadik résznél tartok, már most azt tudom mondani, hogy ez a sorozat egyre jobb lesz.

Sims románc: a legrosszabb insta-love sztori
Ehhez a ponthoz nem jut eszembe könyv. Főként azért, mert nem sok romantikus könyvet olvasok (ebben az évben egyet sem olvastam), és ha mégis olvasnék akkor is a különlegesebb romantikus könyveket választanám.

Csalások: egy könyv, ami teljesen irreális volt
Bizonyos értelemben szinte csak olyan könyveket olvasok, amik irreálisak, de mégis egy olyan könyvet mondok ide, ami még a szokásosnál is jobban az volt, ez pedig nem más, mint Lois Duncan Sötét folyosók című könyve. Talán a hossza miatt éreztem irreálisnak, hiszen elég rövid könyvről van szó, talán a sztori nem volt a legjobb, fogalmam sincs.

Szükségletek teljesítése: egy szereplő, aki mindig rossz döntéseket hozott
Annyi szereplőt tudnék mondani normális esetben, de komolyan nem jut eszembe egy se... ha nektek van ehhez a ponthoz ötleteket, akkor azt várom kommentben!

Error code 12: egy sorozat, ami jól kezdődött, de onnantól lefelé ment
Egyértelműen a Sötét elmék sorozat Alexandra Bracken-től. Ennek a sorozatnak az első részét imádtam, de a második könyvtől csak rosszabb lett. Az erről szóló bejegyzésem itt elolvashatjátok.

The Sims örvény: egy könyv/sorozat, ami teljesen lekötött
Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara. Nem tehetek róla, imádom ezt a sorozatot! Ha nem lenne annyi könyv, ami érdekel és el szeretném olvasni már biztosan újraolvastam volna az egész sorozatot!

Ennyi lett volna ez a Sims-es könyves tag, ha tetszett és szeretnétek ti is kitölteni, akkor azt nyugodtan megtehetitek akár itt a poszt alatt is!
Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film