Új könyvek

 Sziasztok!

Az év első könyves rendelését szeretném megmutatni nektek. Az instagrammon (@ezeregyoldal), már láthattátok a könyvecskéket, de gondoltam bővebben írok róluk egy kicsit.

Szóval, még decemberben (karácsonykor) rendeltem ezt a csomagot, aminek a szállítása sajnos átcsúszott az ünnepek utánra, de így sem bánom, hiszen volt/van olvasnivalóm még bőven itthon is, de úgy gondoltam karácsonyra rendelek egy-két új könyvet, hadd legyen teljes a boldogság.

Egyébként ezeknek a könyveknek a többségét már láthattátok a 2021-es terveim bejegyzésben. Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek az új szerzemények.

Az első könyv egy nagyon ismert könyv (igazából majdnem az összes az), ez pedig nem más, mint J.K. Rowling Harry Potter és a bölcsek köve című könyv. Sajnos még nem olvastam a könyveket, a filmeket a közelmúltban láttam, és imádtam, már most hatalmas fan vagyok, de mindig is ódzkodtam a nagyon híres, közkedvelt könyvektől, hiszen sokszor csalódok bennük. De úgy döntöttem, ha már a filmek ennyire tetszettek miért ne tegyek próbát a könyvekkel is? Így került hozzám ez a csodaszép könyvecske.

A második talán az egyetlen olyan könyv, ami annyira nem ismert, ez pedig Dudás Viktória K-psycho című könyve. Eléggé rövidke könyv (160 oldal körüli), szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, hogy vajon fog-e tetszeni. Ennek csupán annyi a története, hogy elkezdtem érdeklődni a japán/kínai/koreai könyvek iránt, és gondoltam miért ne kezdeném ezzel a rövidke könyvvel.

A következő a sorban Cassandra Clare Az angyal, a Pokoli szerkezetek trilógia első része. Nem kell sokat mondanom erről a könyvről sem, szerintem szinte mindenki ismeri Cassandra Clare árnyvadász történeteit. A Végzet Ereklyéi beszippantott, így szeretném folytatni a további kötetekkel.

George R. R. Martin Trónok harca kötete is megérkezett hozzám, amit csupán azért szereztem be, mert egy nagyon híres és szeretett sorozatról van szó, valamint szeretnék egy kicsit felnőttesebb könyveket is olvasni, vagyis kevesebb ifjúságit, hiszen a tavalyi évben már megtapasztaltam, hogy nagyon sok ifjúsági fantasy nem tetszett csupán azért, mert nem olyan problémákat foglalnak magukba, amik engem már érdekelnének. Így remélem kezdésnek jó lesz ez a könyv.

Ennyi lett volna ez a rövidke bejegyzés. Mindenképp írjátok meg, ha valamelyik könyvet olvastátok már (bár szerintem biztosan lesz olyan), és azt is, hogy hogy tetszett, kíváncsi vagyok a véleményetekre! Hamarosan jövök egy hosszabb bejegyzéssel is, addig is vigyázzatok magatokra, köszönöm, hogy itt voltatok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film