Sorozatajánló

Sziasztok!
Az Instagrammon (@ezeregyoldal), megszavaztátok, hogy legyen sorozatajánló, szóval itt is van.
A sztoriba azt írtam, hogy ha úgy adódik kapcsolódna a könyvekhez, szóval ebben a bejegyzésben 5 olyan sorozatot gyűjtöttem össze, amit vagy olvastam már könyvben, vagy szeretném. Úgy döntöttem ebbe a bejegyzésbe most mindenféle sorozatot hozok, aztán ha szeretnétek még ilyet, akkor esetleg lehet külön Netflix-es, ilyesmi. Írjátok meg majd a poszt alatt!

Az első nem más, mint a Szabrina hátborzongató kalandjai, ami a Netflix-en jött ki. Ennek a sorozatnak most december 31-én jött ki az utolsó (4.) évada, amit kb egy hét alatt meg is néztem, a vége valami eszméletlen lett, nagyon nagyon sajnálom, hogy nem lesz több évad, hiszen nagyon szerettem. A szereplők jók (persze van, akit nem nagyon bírok benne), de a többségüket szerettem. A kedvencem Nick volt, bár tudjuk, hogy csinált pár dolgot... :D de hát, ettől még szerettem. A történet röviden egy tini félig boszorkány, félig halandó lányról szól, akinek választania kell a boszorkány élet és az átlagos tini lányok élete között. Nekem a boszorkány része nagyon tetszik, szerintem jól van felépítve maga a mágia, és az egész mágikus dolog, nincsenek benne logikai buktatók, minden ésszerűen van felépítve. Nem is értem, miért nem folytatják. A könyvről röviden itt olvashattok, hiszen benne volt a 2020-as kedvenceimben, tehát az sem volt olyan rossz.


Aztán következzen a Shadowhunters, ami A Végzet Ereklyéi adaptáció. Igen, imádom, igen, előbb láttam, mint olvastam a könyveket, és nem, nem jobb, mint a könyvek. Nagyon sok mindenben eltér a könyvektől, de ennek ellenére mégis izgalmas és jó sőt, nagyon jó. Talán csak azt az egyet tudnám mondani, ami jobban tetszett benne, mint a könyvekben, hogy a sorozatban idősebbek a karakterek, de a könyvekben ahogyan haladunk előre a részekben, úgy idősödnek ugye a karakterek is, így el is veszti az előnyét. Nekem semmi bajom nem volt a szereposztással, szerintem mindenkit jól választottak. 

A visszatérők (The 100) az egyik kedvenc sorozatom. Imádtam minden egyes évadot, majdnem minden szereplőt, nagyon jó a történet, izgalmas, szívszaggató, egyszerűen tökéletes. Ez is hasonló a Sabrinához, amikor is a sorozat nagyon jó, néhol brutális, de a könyveket ifjúságinak írták meg,  így az sokkal finomabb. Kass Morgan 100 sorozatának majdnem minden részét olvastam, már csak az utolsó kell, és imádom a könyveket is, bár én egy kicsit keményebbnek írtam volna meg, nem egy ifjúsági kategóriába, és bár nagyon sok mindenben eltér a tévésorozattól, mégis élvezhető, szerethető. Mindenképpen be fogom fejezni a sorozatot.

A boszorkányok elveszett könyve egy olyan könyv volt, amiből jobban tetszett a sorozat. Próbálkoztam a könyvvel, de nem tetszett, hosszú volt és kissé unalmas, rengeteg tudományos szó volt benne, amit nem is értettem, hogy mit jelent. Az első részt is félbehagytam, szóval én maradok a rendes sorozatnál, és hanyagolom Deborah Harkness könyveit, bár ki tudja, lehet a jövőben megpróbálkozom vele még egyszer. De a sorozatot mindenképpen ajánlom, az szerintem nagyon jó lett!

Shannara - A jövő krónikája. Jézusom, mennyire imádtam ezt a sorozatot! Talán még egy kicsivel jobban is, mint a The 100-ot. Terry Brooks könyveit még nem olvastam, de szeretném, egyszer mindenképpen beszerzem őket és elolvasom. Nagyon régen láttam már ezt, szóval lehet, hogy újra meg fogom nézni, így inkább a történetről sem mondanék sokat, de egyébként a szereplők nagyon jók, nagyon szerettem őket, szóval ezt is mindenképpen ajánlom! 

Ennyi lett volna ez a sorozatos bejegyzés, ha szeretnétek még ilyet akkor írjátok meg itt a poszt alatt, vagy instagrammon ismét szavazást fogok tartani :D

Köszönöm, hogy itt voltatok! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film