2020 kedvencei

 Sziasztok!

A mai bejegyzés főszereplői az év kedvencei! Már nagyon vártam, hogy eljussak idáig, hiszen imádok könyvekről áradozni. Nem is húznám tovább a szót, kezdjünk bele! Ha már a csalódásoknál lentről felfelé mentem, akkor most a változatosság kedvéért legyen fordítva.

Bessenyei Gábor Az első csók és egyéb démonok című könyve a legnagyobb meglepetést okozta az évben. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog, és őszintén nagyon kevés könyvet olvasok magyar íróktól, ezért kissé fura is volt könyvekben magyar neveket látni, de határozottan kedvet kaptam hozzá, hogy még több ilyet olvassak. A történet izgalmas volt, és jó volt egy kis változatosság kedvéért fiú szemszögből is olvasni. És őszintén, csak én sírtam a végén? (Egyébként azok, amik ilyen érzelmeket váltanak ki belőlem egyértelmű kedvencek).

Jöjjön Cassandra Clare Bukott angyalok városa, ami A Végzet Ereklyéi negyedik része. Azért ezt a könyvet választottam, mert ez volt a kedvenc részem. Majdnem fél évet vártam vele, mert ez van a legkevesebbre értékelve moly.hu-n, illetve azt hallottam mindenhonnan, hogy ez a leggyengébb rész a sorozatban, így féltem tőle, de nem kellett volna, imádtam, a kedvencem lett. Nem is mondanék erről a kötetről többet, nehogy elrontsam valakinek az olvasási élményét.

A következő a sorban Sarah Rees Brennan Boszorkányszezon, ami a Sabrina hátborzongató kalandjai első része. Én már régebben kivégeztem a Netflixes sorozatot, de amikor megtudtam, hogy megírják könyvben nagyon izgatott lettem. Imádtam a sorozatot, a könyvvel igaz voltak kétségeim, hiszen nyilván nem olyan, mint a sorozat, de ennek ellenére kedvenc lett. Tetszett maga a könyv felépítése, a történet is, nagyon jó kis könyv volt. Ami egy kicsit hiányzik belőle, azok a durvább dolgok, de hát ilyen lazább könyvnek is kell lennie.

Sarah J. Maas egyértelműen bekerült ebbe a listába az Üvegtrónnal, méghozzá az Éjkorona résszel, ugyanis nekem az első rész nem volt a kedvencem, de a második... azóta sem tudja felülmúlni egyik sem.

Rupi Kaur Tej és méz kötete sem maradhatott ki a kedvencek közül. Pont a legjobb időben talált meg, teljesen át tudtam érezni a verseket, nagyon megérintett ez a könyv. Alig egy óra alatt túl lettem rajta, de sokat segített. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

A Csak egy árnyékról Karine Giébel-től nem beszélek sokat, hiszen róla is van egy külön bejegyzés (katt ide), amiben bővebben kifejtem, miért imádtam annyira. Egyébként ez a legjobb thriller, amit idén olvastam.

Az év utolsó olvasmányos bejegyzésemben már megemlítettem az Ellopott babácskákat Ker Dukey és K. Webster-től. Annak ellenére, hogy egy icipicit csalódtam benne, a sztori hátborzongató volt, durva, és... nem találok rá szavakat. Olvassátok, és megtudjátok! Méretéből adódóan nem nőtt hozzám úgy, mint a Csak egy árnyék, de ez is egy nagyon durva, jó thriller volt. Szerettem, és idén folytatni is akarom. 

Nekem ez a hét könyv volt a kedvencem 2020-ban, imádtam őket. Remélem 21-ben is legalább ennyi kedvencet tudok avatni.

Nektek mik voltak az év kedvencei? :)

Köszönöm, hogy itt voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film