Augusztusi összegzés

Üdvözlök mindenkit! A mai bejegyzésben az augusztusi olvasmányaimról fogok írni.

Négy könyvet sikerült ebben a hónapban elolvasnom, abból egy könyvet már értékeltem is a blogon. Mostanában nem igazán tudok három könyvnél többet elolvasni, mindig közbejön valami, vagy csak egyszerűen nincs kedvem olvasni. Rosszabb lesz az elolvasott könyveim száma a tavalyi évhez képest, ami kissé elszomorít, de majd jövőre jobban belehúzok.

Az első könyv, amit sikerült elolvasnom az Sarah Rees Brennan: A káosz leánya volt. A Sabrina hátborzongató kalandjai című sorozat a kedvencem volt, még a sorozatajánlóba is bekerült, az könyvsorozat első része pozitív csalódás volt, rosszabbra számítottam (így sem ütötte meg a sorozat mércéjét), ez a rész azonban.... nagy csalódás volt - a legrosszabb értelemben. Három csillagot kapott tőlem, unalmas volt, túl sokat kaptam a varázstudók szexuális életéről és keveset a történet fő konfliktusáról. Az egész könyvet mintha arra építette volna, hogy hogyan udvarolnak az emberek és a boszorkányok.

A második nem más volt, mint John Ajvide Lindqvist: Hívj be! című könyve. Ezt a könyvet azért kezdtem el olvasni, mert szerettem volna több horror műfajú kötetet olvasni idén, ami igazán jó és ijesztő, de ez sajnos nem volt az. Egy vámpíros történet, horror köntösbe bújtatva, de csupán annyi tetszett benne, hogy nem romantikus szemmel tekint a vámpírokra. Szintén három csillagra értékeltem, ismét elkezdtem szigorítani a csillagokon. Csalódtam benne, nem azt kaptam, amit szerettem volna, sok helyen unalmas is volt, és ehhez képest maga a könyv hosszú volt.

A harmadik olvasmányom a Jurassic Park volt Michael Crichton-tól. Erről a könyvről van fent bejegyzés (katt ide), de röviden és tömören összefoglalom, hogy az év egyik legkiemelkedőbb könyve volt, nagyon tetszett, imádtam, szinte faltam a lapokat, teljes mértékben elégedett vagyok vele. Természetesen megérdemelte az öt csillagot.

Az utolsó, vagyis a negyedik pedig az Eragon volt Christopher Paolini tollából. Erről a könyvről egy külön bejegyzést szeretnék írni, szóval csak nagy vonalakban írnám le, hogy nagyon tetszett, hibát alig találtam olvasás közben, szóval csak ajánlani tudom, természetesen öt csillagot kapott tőlem.

Ennyi lett volna ez a kis összegzés, remélem tetszett, szerintem gyakrabban fogok ilyeneket írni. Ha szeretnétek írjátok le a bejegyzés alá, hogy ti miket olvastatok a hónapban és hogy tetszett! További szép napot kívánok nektek, vigyázzatok magatokra! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film