Sorozatajánló - 2.

Sziasztok! A mai bejegyzés egy újabb sorozatajánló lesz. Az első bejegyzést ide kattintva tudjátok megnézni. Most csupán két sorozatot hoztam nektek, ennek annyi az oka, hogy nem jutott eszembe több sorozat, amit láttam, és könyvön alapulna.

Az első sorozat, amiről szeretnék írni, a Hill House szelleme. Ez egy horror sorozat, a könyv is horror (vagy legalábbis az akar lenni). Nem mostanában olvastam a könyvet, és a sorozatot is régen láttam, de a sorozat - Netfilxes egyébként - nagyon tetszett, tényleg ijesztő volt és jól meg volt csinálva, bár nem sok köze volt a könyvhöz, elég sokat változtattak rajta. A könyvnek annak idején nagy lelkesedéssel álltam neki, az első horror regényem volt, de kissé csalódtam benne, mindössze egy olyan ijesztő jelenet volt benne, amitől kirázott a hideg. A története maga jó, a sorozat változata is, izgalmas és jól felépített. A szereplők a könyvben furák, a sorozatban még jobban azok, de... kedvelhetőek mondhatni. A sorozatban a szereposztást szerintem nagyon eltalálták.

A Ne higgy a szemének szintén egy Netflixes sorozat, méghozzá nem is olyan régen jött ki. A könyvet nagyon régen olvastam, hozzájárult ahhoz, hogy ennyire szeressem a thriller műfajt, az nagyon tetszett. A sorozattal sem volt különösen bajom, hozta a várt színvonalat, izgalmas volt, szerintem kellően hűen filmesítették meg a könyvet. A történet kacifántos, de izgalmas és érdekes, nem mindennapi. Olyan dolgokkal foglalkozik, amikkel én álmomban sem (🤫). Szereplők... nem volt olyan, akit kifejezetten szerettem volna, de ezekben a kötetekben nem is szokott akadni általában... a sorozatban viszont még a főszereplő csajszit sem tudtam kedvelni (az angol kiejtése a színésznőnek viszont gyönyörű). Sajnos erről sem tudok olyan sok mindent elmondani anélkül, hogy ne rontsam el az élményt, de egy próbát szerintem mindenképp megér, én ezt is csak ajánlani tudok - a könyvet is és  sorozatot is.

Ennyi lett volna ez a kis sorozatajánló, ha van olyan sorozat, ami könyvön alapul, írjátok meg nekem, és azt is, hogy nektek hogy tetszett, illetve az általam felsoroltakról is kíváncsi vagyok a véleményetekre, ha láttátok őket!

Köszönöm, hogy itt voltatok, legyen szép napotok, vigyázzatok magatokra!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film