Szeptemberi összegzés

Sziasztok! A mai bejegyzésben a szeptemberi olvasmányaimat szeretném összegezni.
A szeptember vegyesen alakult nekem olvasás terén, volt egy könyv, amit nem teljesen ebben a hónapban olvastam el, csak most fejeztem be, illetve a hónap közepe-vége fele az olvasás már nem a fő foglalkozásom lett, ha mondhatom így, ugyanis lett egy kiskutyusom, és jelenleg majdnem minden szabadidőm leköti. Akkor olvasok, amikor alszik :D. Na de nézzük is, hogy mit olvastam a hónapban!

Az első könyv Tom Bale: Kapd el, ha tudod című könyve volt, amiről van külön ajánló a blogon (itt), szóval csak röviden fogok róla írni. Ez egy izgalmas és különleges thriller volt, ami 4,5 csillagot kapott tőlem. Tetszett, rég nem olvastam olyan thrillert, ami ennyire lekötött volna.

A második, amit sikerült befejeznem a hónapban nem más, mint Amy Ewing: Az Ékkő című könyve volt, ami egy trilógia első része. Ezt a könyvet én már nagyon régen olvastam egyszer, de akkor nem tudtam (vagy csak megfeledkeztem róla), hogy van folytatás, így március környékén nagy kedvet kaptam az újraolvasáshoz, csak ez a kedv hamar el is ment, és csak ebben a hónapban sikerült befejeznem. Ez nem feltétlenül a könyv hibája, mert amúgy egy izgalmas és különleges könyv, csak... elment tőle a kedvem. Már nem tartottam a szereplőket sem olyan jóknak, és amint bejött a "szerelmi" szál, már le is tettem. Valószínűleg folytatni fogom, mert kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz ezután, de nem fűzök hozzá nagy reményeket. 3,5 csillagra tudtam értékelni.

A következő olvasmányom Sarah Blakley-Cartwright: A lány és a farkas volt. Ez egy szerintem kevésbé ismert Piroska és a farkas újramondás, amiből én először a filmet láttam, azt is már jó régen, most pedig a kezembe került a könyv egy akció során. A hossza miatt nagyon jól lehet vele haladni, mivel rövid, és olvasmányos is. A szereplőkkel nem teljesen békültem ki, de nem irritáltak, tűrhetőek voltak. A szerelmi háromszög néha kiakasztott. A történet maga lassan indult be, de izgalmas volt. Nekem nagyon tetszett a környezet, amiben játszódik. Nem bántam volna, ha hosszabb lett volna és jobban ki lenne fejtve a történet, de így is jó volt. 4 csillagot kapott tőlem.

Kami Garcia és Margaret Stohl Lenyűgöző Káosz című kötetével folytatódott a hónapom. Ez a Caster krónikák harmadik része, ami annyit jelent (végre és sajnos) már csak egy rész maradt hátra a sorozatból. A lenyűgöző teremtmények nekem nagy kedvenc volt, mint filmben és könyvben is, és sajnálom, hogy nem lettek a többi részek megfilmesítve, de meg kell hogy mondjam: a könyv jobban tetszett. Jobban ki vannak bontva a szálak, amik most már a harmadik résznél elég bonyolultak, a szereplőket is nagyon megszerettem (ennél a résznél szerettem bele én is Ethan-be), kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a befejezés, hogy hogyan ér véget a történetük. Szomorú is vagyok, de egyben várom is. Az idei év egyik kedvenc sorozata, az már biztos!

Ezt a négy könyvet sikerült elolvasnom szeptemberben, remélem a következő hónapban is tudom tartani ezt a számot. Írjátok meg, hogy ti miket olvastatok a hónapban, és mit terveztek a következőben! Köszönöm, hogy itt voltatok, legyen szép napotok, olvassatok sokat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Carin Gerhardsen: Mama, papa, gyerekek értékelés

Májusi beszerzések

Könyv vs. film